Presentació Boetukada


Hola, companys i companyes!!

Potser algunes persones no em coneixeu, però n’hi hauran d’altres que segurament se’n assabentat de la meva existència, ja que la meva veu és música, un idioma sense fronteres i que arriba a tothom que vol escoltar-la. Sóc el grup de batucada del barri Pla d’en Boet!!!
El meu naixement va ser dur i ple de reunions burocràtiques amb uns senyors i senyores que sembla ser que dirigeixen tots aquests temes, però amb dedicació i esforços va ser possible, d’això ja fa un any!!! El meu creixement i desenvolupament ha estat possible gràcies a l’AAVV del Pla d’en Boet, a la Vocalia de Joventut i sobretot, i especialment, al grup de 25 persones que han posat moltes ganes i esperances perquè jo tingui cos, veu i vida. Els primers mesos la meva veu estava una mica desafinada, però mica en mica i no deixant els assajos va anar millorant. Per acabar només dir-vos que en els següents anys tornaré a parlar ben fort per dir-li a la gent que surtin al carrer que no es quedin a casa mirant la televisió i que surtin a ballar al compàs de la meva veu.

No hay comentarios: